Verhuisbedrijf Rik Dieteren

Fullservice

Fullservice

Vrijblijvende Offerte

Vrijblijvende offerte

Eerlijke Prijs

Eerlijke prijs

Verhuizen is vaak een route van A naar B: je verlaat het oude huis en verhuist naar het nieuwe. Gekscherend zeggen wij weleens: ‘Wij zijn na het ontbijt bij je, voor het avondeten weer weg – en dan staat alles op zijn plaats!’. Onze Erkende Verhuisservice ontzorgt van A tot Z.

De voordelen van onze verhuizers inhuren

Een Erkende Verhuizer is verplicht om officieel opgeleide verhuizers in dienst te hebben.
Al onze verhuizers zijn bij ons in loondienst, zorgvuldig gescreend, discreet en bekend met de gangbare normen en waarden. Jij krijgt zo de beschikking over een vakkundig – goed op elkaar ingespeeld – verhuisteam dat jouw verhuizing op een veilige en efficiënte manier uitvoert. Zo zijn jouw dierbare en kostbare spullen in de beste (en discrete) handen.

Senioren verhuizen

Klantgericht

Elke verhuizing of ontruiming volledig maatwerk
Van één wasmachine tot volledig ontzorgd verhuizen

Vrijblijvende Offerte

Betrouwbaar

Gespecificeerde offerte - vrijblijvend en zonder kosten
De beste verzekering zonder kleine lettertjes 

Erkend Verhuisbedrijf

Kwaliteit

Ervaren verhuizers en ontruimers, opgeleid via het Verhuiscollege
De beste en meest duurzame verhuismaterialen

Verhuisbedrijf met opslag

Wij verzorgen steeds vaker tussenstop-verhuizingen voor mensen zonder nieuwe eindbestemming of voor mensen die even moeten wachten op hun nieuwe woning. Jij kunt tijdelijk verblijven bij vrienden, familie of op een vakantiepark. Maar waar laat je jouw inboedel? Onze ervaring in inboedelopslag kan je helpen. Wij pakken jouw spullen professioneel in en slaan super efficiënt de spullen op in onze opslagboxen om de kosten laag te houden.

Zelf doen of verhuizen met opslag bij Rik Dieteren?

Ik regel zelf ergens opslag

Vinkje pictogram

inschatting maken inzake volume

Vinkje pictogram

locatie zoeken en prijsafspraken maken

Vinkje pictogram

goedkeuring locatie door verzekeraar

Vinkje pictogram

verzekering omboeken naar opslaglocatie

Vinkje pictogram

inpakmaterialen aanschaffen

Vinkje pictogram

verhuisdozen en inpakpapier aanschaffen

Vinkje pictogram

meubels goed verpakken

Vinkje pictogram

zelf kasten demonteren

Vinkje pictogram

busje of aanhanger huren

Vinkje pictogram

borg betalen

Vinkje pictogram

eventueel verhuislift huren

Vinkje pictogram

eventueel vergunning aanvragen

Vinkje pictogram

familie en vrienden vragen

Vinkje pictogram

eten regelen voor iedereen

Vinkje pictogram

schade onderhands regelen

Vinkje pictogram

afhandelen schade, herstel regelen

Vinkje pictogram

gebruikte materialen opslaan

Vinkje pictogram

afvoeren overbodig plastic, karton

Team Rik Dieteren mag het regelen

Vinkje pictogram

Verhuisadviseur berekent het volume voor jou

Vinkje pictogram

ruimte wordt voor jou gereserveerd, betaling per dag

Vinkje pictogram

locatie Erkende Verhuizer reeds goedgekeurd

Vinkje pictogram

aanpassing risico-adres of eenvoudige all-in verzekering

Vinkje pictogram

materialen beschikbaar

Vinkje pictogram

verhuismaterialen worden gebracht en opgehaald

Vinkje pictogram

meubels worden professioneel verpakt

Vinkje pictogram

kasten worden voor jou gedemonteerd (snel en efficiënt)

Vinkje pictogram

transport op maat

Vinkje pictogram

géén aanbetaling

Vinkje pictogram

eigen verhuislift(en)

Vinkje pictogram

in bezit van vergunning

Vinkje pictogram

ervaren en opgeleid personeel

Vinkje pictogram

een kop koffie mag

Vinkje pictogram

Garantiecertificaat zonder eigen risico

Vinkje pictogram

geheel uit handen genomen

Vinkje pictogram

materialen worden hergebruikt

Vinkje pictogram

afval wordt meegenomen en aangeboden voor hergebruik

Vraag een offerte aan bij verhuisbedrijf Rik Dieteren

Plan jouw offerte bezoek met onze Verhuisadviseur. Je kunt op meerdere manieren een afspraak plannen:

Telefonisch via onze Klantenservice

Van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 12.30 uur en van 13.00 - 17.00 uur helpen onze collega’s je graag verder.

WhatsApp

Via ons telefoonnummer 0475 - 785199 kun je ons ook WhatsApp-berichten sturen.

Mail

Via mail of via het contactformulier op onze website

Wat kan ik verwachten als de Verhuisadviseur langskomt?

Gemiddeld duurt een huisbezoek een uur. Voorafgaand aan ons bezoek ontvang je algemene informatie per mail, zodat je al een beter beeld krijgt van onze werkwijze.
Onze collega zal eerst algemene zaken bespreken en jouw wensen in kaart brengen. Daarna lopen jullie samen een rondje door de woning, waarbij alles gestructureerd vast wordt gelegd. Het gehele overzicht inclusief de vrijblijvende offerte ontvang je keurig uitgewerkt per mail.
Als alles naar wens is, kun je meteen een afspraak plannen voor het leveren van het Verhuispakket (verhuisdozen, papier en etiketten).

Veelgestelde vragen over de verhuisservice:

Waar moet ik op letten bij het kiezen van een verhuisbedrijf?

Je kunt vragen naar ervaringen van familie of vrienden, en je verdiepen in klantreviews. Let er dan op dat deze onafhankelijk zijn, zoals de website www.klantenvertellen.nl Kijk niet alleen naar het ‘rapportcijfer’ maar ook hoeveel reviews zijn gegeven. Een 9,6 met ruim 1.000 reviews zegt meer dan een 10 met slechts vijf reacties.

Kijk verder goed naar de kleine lettertjes: hoe goed is jouw inboedel verzekerd, is er sprake van een eigen risico? Is het team ervaren? Met welke extra kosten moet ik rekening houden? Hoe transparant is de offerte?

Er zijn meerdere aanbieders, waarom moet ik Rik Dieteren kiezen?

Jouw eigen Verhuisadviseur begeleidt – samen met het Team Klantenservice – de verhuizing van het allereerste begin tot na de verhuisdag. Wij komen graag bij je thuis om – geheel vrijblijvend – jouw persoonlijke verhuisplan te bespreken. Je ontvangt een uitgebreide en goed onderbouwde offerte, geheel op maat.
Wij werken met de beste verzekering, zonder eigen risico en je krijgt onze professionele verhuismaterialen zonder kosten thuis geleverd. 

Wij werken met een vast team verhuizers dat goed op elkaar ingespeeld is. Onze medewerkers zijn in vaste dienst en opgeleid via het Verhuiscollege van de Erkende Verhuizers.
Ons team weet wat hard werken is, maar kan ook goed de rust bewaren, aangezien verhuizen voor velen een spannende ervaring kan zijn, die stress met zich mee brengt. Topservice met een glimlach!

Met ons ervaren team kennen wij het merendeel van de woningen en buurten in en om Roermond op ons spreekwoordelijke duimpje, waardoor we de verhuizing efficiënt uit kunnen voeren.

Tot slot werken wij met de duurzame verhuismaterialen van DuVeMa, uniek in Nederland. Hierdoor dragen wij ons steentje bij aan minder plastic, duurzaamheid én perfect verpakt meubilair.

Wij hebben een bepaald budget in gedachten, kunnen jullie daarin meedenken en ons adviseren?

Tijdens het offerte bezoek wordt besproken wat jouw wensen zijn inzake de verhuizing: van de zogenaamde VIP-verhuizing tot de verhuizing van enkele meubelstukken, of zelfs een enkele (lastige) kast.
Wij zijn gespecialiseerd in ‘ontzorgd verhuizen’. Denk hierbij aan ons inpak- en uitpakteam, de mogelijkheid tot demonteren en monteren van meubels, het afvoeren van overbodige inboedel etc.

Aan de hand van de besproken wensen maken wij een offerte op. Mocht deze niet in jouw budget passen, kunnen we ter plaatse de mogelijkheden bespreken. Zijn er bepaalde zaken die zelf gedaan kunnen worden, voorbereidingen die u zelf alvast kunt treffen?
De offerte kunnen wij daar op aanpassen, elke verhuizing is immers uniek en maatwerk is ons team op het lijf geschreven.

Wat houdt de Inpakservice in?

Wij kunnen de inboedel geheel of deels inpakken. In de meeste gevallen gebeurt dit de dag voor de verhuizing. Binnen een dag of dagdeel verpakt ons team alles in verhuisdozen, zodat het de volgende dag door de verhuizers efficiënt verhuisd kan worden. Dit kan geheel naar wens en op maat gepland worden.

De inhoud van jouw kasten wordt veelal door onze ervaren dames ingepakt. De dag na de verhuizing kunnen zij desgewenst alles weer uitpakken en in de desbetreffende kasten terug plaatsen, zodat je binnen drie dagen volledig verhuisd bent.
Enkel inpakken – zodat je zelf uit kunt pakken – is uiteraard ook mogelijk.

Moet ik verhuisdozen aanschaffen?

Dit is overbodig, je kunt bij ons een volledig verhuispakket in bruikleen nemen (maar ook kopen), inclusief stevige drielaags verhuisdozen, boekendozen, barreldozen, garderobeboxen, verhuisstickers, inpakpapier, etc.
Om schade aan de inboedel te voorkomen adviseren wij om géén verhuisdozen van de bouwmarkt te gebruiken.

Daarnaast maken wij gebruik van de duurzame beschermingsmaterialen van DuVeMa en leveren wij op verzoek speciale verhuismaterialen zoals schilderijdozen. 

Hoe lang van tevoren moet ik de verhuizing aanvragen?

Ook last minute gaan wij uit onze weg om jou te ontzorgen. Wil je echter meer zekerheid – of heb je een specifieke datum in gedachten – neem dan zo spoedig mogelijk, en zeker vier tot acht weken van tevoren contact op om een plek in onze agenda te reserveren.

Kunnen jullie mijn kledingkast uit elkaar halen en weer opbouwen?

Maar natuurlijk! In veel gevallen demonteren – en monteren – wij kasten, maar ook bedden of bureaus. 

Ook adviseren wij graag inzake betrouwbare adressen voor een klusservice, schilder en andere extra services.

Wat is het verhuispakket?

Tijdens ons offerte bezoek maken wij een inschatting hoeveel en welke dozen je nodig hebt. Op een zaterdag naar keuze leveren wij dan stevige drielaags verhuisdozen, boekendozen, barreldozen, (eventueel) garderobeboxen, verhuisstickers, inpakpapier, etc.

Het verhuispakket kan uiteraard ook tijdens kantooruren worden opgehaald. Het is wenselijk om dit vooraf even te melden, zodat wij alles voor je klaar kunnen zetten.

Ik heb een kast over, die weg mag voor/na de verhuizing. Kunnen jullie daarbij helpen?

Ja zeker! Bij overbodig meubilair kijken we altijd eerst of we dit een tweede leven kunnen gunnen bij een van onze Kringloop-contacten. Tijdens de verhuisdag nemen we de kast mee.

Mocht de Kringloop niet geïnteresseerd zijn, kunnen we dit voor jou afvoeren. Een inschatting van deze kosten kunnen we tijdens het offerte bezoek geven.

We ruimen ook vaker voor de verhuizing op, bijvoorbeeld voordat een woning op Funda wordt geplaatst. Zo oogt deze ruimer, wat de verkoop kan bespoedigen.
Afhankelijk van het volume kunnen we dit vooraf ophalen, of je kunt zelf een afspraak inplannen via de website van onze collega’s van de Afval Ophaal Dienst via www.afvalophaaldienst.nl

Wil je weten wat voor jou de beste oplossing is? Bel ons gerust zodat we met je meedenken en jou hierin kunnen adviseren.

Mijn vader verhuist naar een zorginstelling, is dit iets wat jullie kunnen uitvoeren?

Wij zijn ‘kind aan huis’ bij de zorginstellingen in en om Midden-Limburg. Hierdoor kennen we de zogenaamde spelregels, waardoor we zo efficiënt (en rustig) mogelijk de verhuizing uit kunnen voeren.

Wij hebben veel ervaring in verhuizingen voor senioren, begrijpen de stress die hiermee gepaard kan gaan, en kunnen hierdoor van de verhuizing een fijne ervaring maken.

Mijn ouders gaan naar een zorgappartement, maar zien op tegen de stress en ‘vreemde mensen’ in huis. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Wij komen altijd even (vrijblijvend) langs voor een offerte bezoek. Jouw ouders kunnen dan alvast kennis maken met onze Verhuisadviseur. Onze collega neemt de tijd, legt rustig uit hoe het in zijn werk gaat, en voelt al snel aan waar de stress en spanning vandaan komt. Met onze ervaring kunnen we hierin geruststellen en uitleggen wat ze kunnen verwachten.

Op de verhuisdag zelf neemt de voorman alle tijd voor hen, als hij merkt dat zij zich ergens niet prettig bij voelen. Elke verhuizing is immers mensenwerk.

Wij werken met een vast team van lokale verhuizers, die de omgeving en lokale gebruiken kennen en zo ook in kunnen spelen op vragen en onduidelijkheden.
Onze verhuizers komen uit Roermond of directe omgeving, zijn representatief en ervaren. Tevens hebben zij een opleiding gevolgd bij het Verhuiscollege van de Erkende Verhuizers, waar niet alleen de nadruk ligt op het ‘tillen en sjouwen’, maar ook op het menselijk aspect.

Hoe gaan jullie om met schade?

Wij zijn een Erkende Verhuizer en werken met opgeleide medewerkers om schade te minimaliseren. Daarnaast maken wij gebruik van de duurzame beschermingsmaterialen van DuVeMa.

Via het Garantiecertificaat ben je verzekerd voor schade, zonder eigen risico. In het geval van schade zorgen wij dat alles keurig afgehandeld wordt. 

Wat kan ik verwachten als de Verhuisadviseur langskomt?

Gemiddeld duurt een huisbezoek een uur. Voorafgaand aan ons bezoek ontvang je algemene informatie per mail, zodat je al een beter beeld krijgt van onze werkwijze.
Onze collega zal eerst algemene zaken bespreken en jouw wensen in kaart brengen. Daarna lopen jullie samen een rondje door de woning, waarbij alles gestructureerd vast wordt gelegd. Het gehele overzicht inclusief de vrijblijvende offerte ontvang je keurig uitgewerkt per mail.
Als alles naar wens is, kun je meteen een afspraak plannen voor het leveren van het Verhuispakket (verhuisdozen, papier en etiketten).

Veelgestelde vragen over de verhuisservice:

Je kunt vragen naar ervaringen van familie of vrienden, en je verdiepen in klantreviews. Let er dan op dat deze onafhankelijk zijn, zoals de website www.klantenvertellen.nl Kijk niet alleen naar het ‘rapportcijfer’ maar ook hoeveel reviews zijn gegeven. Een 9,6 met ruim 1.000 reviews zegt meer dan een 10 met slechts vijf reacties. Kijk verder goed naar de kleine lettertjes: hoe goed is jouw inboedel verzekerd, is er sprake van een eigen risico? Is het team ervaren? Met welke extra kosten moet ik rekening houden? Hoe transparant is de offerte?

Jouw eigen Verhuisadviseur begeleidt – samen met het Team Klantenservice – de verhuizing van het allereerste begin tot na de verhuisdag. Wij komen graag bij je thuis om – geheel vrijblijvend – jouw persoonlijke verhuisplan te bespreken. Je ontvangt een uitgebreide en goed onderbouwde offerte, geheel op maat.
Wij werken met de beste verzekering, zonder eigen risico en je krijgt onze professionele verhuismaterialen zonder kosten thuis geleverd.

Wij werken met een vast team verhuizers dat goed op elkaar ingespeeld is. Onze medewerkers zijn in vaste dienst en opgeleid via het Verhuiscollege van de Erkende Verhuizers.
Ons team weet wat hard werken is, maar kan ook goed de rust bewaren, aangezien verhuizen voor velen een spannende ervaring kan zijn, die stress met zich mee brengt. Topservice met een glimlach!

Met ons ervaren team kennen wij het merendeel van de woningen en buurten in en om Roermond Weert op ons spreekwoordelijke duimpje, waardoor we de verhuizing efficiënt uit kunnen voeren.

Tot slot werken wij met de duurzame verhuismaterialen van DuVeMa, uniek in Nederland. Hierdoor dragen wij ons steentje bij aan minder plastic, duurzaamheid én perfect verpakt meubilair.

Tijdens het offerte bezoek wordt besproken wat jouw wensen zijn inzake de verhuizing: van de zogenaamde VIP-verhuizing tot de verhuizing van enkele meubelstukken, of zelfs een enkele (lastige) kast.
Wij zijn gespecialiseerd in ‘ontzorgd verhuizen’. Denk hierbij aan ons inpak- en uitpakteam, de mogelijkheid tot demonteren en monteren van meubels, het afvoeren van overbodige inboedel etc.

Aan de hand van de besproken wensen maken wij een offerte op. Mocht deze niet in jouw budget passen, kunnen we ter plaatse de mogelijkheden bespreken. Zijn er bepaalde zaken die zelf gedaan kunnen worden, voorbereidingen die u zelf alvast kunt treffen?
De offerte kunnen wij daar op aanpassen, elke verhuizing is immers uniek en maatwerk is ons team op het lijf geschreven.

Wij kunnen de inboedel geheel of deels inpakken. In de meeste gevallen gebeurt dit de dag voor de verhuizing. Binnen een dag of dagdeel verpakt ons team alles in verhuisdozen, zodat het de volgende dag door de verhuizers efficiënt verhuisd kan worden. Dit kan geheel naar wens en op maat gepland worden.

De inhoud van jouw kasten wordt veelal door onze ervaren dames ingepakt. De dag na de verhuizing kunnen zij desgewenst alles weer uitpakken en in de desbetreffende kasten terug plaatsen, zodat je binnen drie dagen volledig verhuisd bent.
Enkel inpakken – zodat je zelf uit kunt pakken – is uiteraard ook mogelijk.

Dit is overbodig, je kunt bij ons een volledig verhuispakket in bruikleen nemen (maar ook kopen), inclusief stevige drielaags verhuisdozen, boekendozen, barreldozen, garderobeboxen, verhuisstickers, inpakpapier, etc.
Om schade aan de inboedel te voorkomen adviseren wij om géén verhuisdozen van de bouwmarkt te gebruiken.

Daarnaast maken wij gebruik van de duurzame beschermingsmaterialen van DuVeMa en leveren wij op verzoek speciale verhuismaterialen zoals schilderijdozen.

Ook last minute gaan wij uit onze weg om jou te ontzorgen. Wil je echter meer zekerheid – of heb je een specifieke datum in gedachten – neem dan zo spoedig mogelijk, en zeker vier tot acht weken van tevoren contact op om een plek in onze agenda te reserveren.

Maar natuurlijk! In veel gevallen demonteren – en monteren – wij kasten, maar ook bedden of bureaus.

Ook adviseren wij graag inzake betrouwbare adressen voor een klusservice, schilder en andere extra services.

Tijdens ons offerte bezoek maken wij een inschatting hoeveel en welke dozen je nodig hebt. Op een zaterdag naar keuze leveren wij dan stevige drielaags verhuisdozen, boekendozen, barreldozen, (eventueel) garderobeboxen, verhuisstickers, inpakpapier, etc.

Het verhuispakket kan uiteraard ook tijdens kantooruren worden opgehaald. Het is wenselijk om dit vooraf even te melden, zodat wij alles voor je klaar kunnen zetten.

Ja zeker! Bij overbodig meubilair kijken we altijd eerst of we dit een tweede leven kunnen gunnen bij een van onze Kringloop-contacten. Tijdens de verhuisdag nemen we de kast mee.

Mocht de Kringloop niet geïnteresseerd zijn, kunnen we dit voor jou afvoeren. Een inschatting van deze kosten kunnen we tijdens het offerte bezoek geven.

We ruimen ook vaker voor de verhuizing op, bijvoorbeeld voordat een woning op Funda wordt geplaatst. Zo oogt deze ruimer, wat de verkoop kan bespoedigen.
Afhankelijk van het volume kunnen we dit vooraf ophalen, of je kunt zelf een afspraak inplannen via de website van onze collega’s van de Afval Ophaal Dienst via www.afvalophaaldienst.nl

Wil je weten wat voor jou de beste oplossing is? Bel ons gerust zodat we met je meedenken en jou hierin kunnen adviseren.

Wij zijn ‘kind aan huis’ bij de zorginstellingen in en om Midden-Limburg. Hierdoor kennen we de zogenaamde spelregels, waardoor we zo efficiënt (en rustig) mogelijk de verhuizing uit kunnen voeren.

Wij hebben veel ervaring in verhuizingen voor senioren, begrijpen de stress die hiermee gepaard kan gaan, en kunnen hierdoor van de verhuizing een fijne ervaring maken.

Wij komen altijd even (vrijblijvend) langs voor een offerte bezoek. Jouw ouders kunnen dan alvast kennis maken met onze Verhuisadviseur. Onze collega neemt de tijd, legt rustig uit hoe het in zijn werk gaat, en voelt al snel aan waar de stress en spanning vandaan komt. Met onze ervaring kunnen we hierin geruststellen en uitleggen wat ze kunnen verwachten.

Op de verhuisdag zelf neemt de voorman alle tijd voor hen, als hij merkt dat zij zich ergens niet prettig bij voelen. Elke verhuizing is immers mensenwerk.

Wij werken met een vast team van lokale verhuizers, die de omgeving en lokale gebruiken kennen en zo ook in kunnen spelen op vragen en onduidelijkheden.
Onze verhuizers komen uit Roermond of directe omgeving, zijn representatief en ervaren. Tevens hebben zij een opleiding gevolgd bij het Verhuiscollege van de Erkende Verhuizers, waar niet alleen de nadruk ligt op het ‘tillen en sjouwen’, maar ook op het menselijk aspect.

Wij zijn een Erkende Verhuizer en werken met opgeleide medewerkers om schade te minimaliseren. Daarnaast maken wij gebruik van de duurzame beschermingsmaterialen van DuVeMa.

Via het Garantiecertificaat ben je verzekerd voor schade, zonder eigen risico. In het geval van schade zorgen wij dat alles keurig afgehandeld wordt.